Reklamacje i zwroty

W Driven Design zależy nam, abyś był w pełni zadowolony z zakupu. Wszystkie plakaty wykonuję z najwyższą starannością, jednak jeśli z jakiegoś powodu coś pójdzie nie tak – masz prawo do zwrotu lub reklamacji.

Zwroty

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny.

Aby skorzystać z prawa do zwrotu:

  1. Napisz do mnie wiadomość e-mail na adres: drivendesign.zamowienia@gmail.com z informacją o chęci zwrotu oraz numerem zamówienia.

  2. Otrzymasz ode mnie instrukcję zwrotu i adres do odesłania paczki.

  3. Produkt powinien zostać odesłany w stanie nienaruszonym, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.

  4. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego produktu.

Zwrotowi nie podlegają:
Produkty wykonane na indywidualne zamówienie (np. plakat z konkretnym autem klienta), o ile nie posiadają wad.


Reklamacje

Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, masz prawo do złożenia reklamacji.

Jak zgłosić reklamację:

  1. Skontaktuj się ze mną mailowo: drivendesign.zamowienia@gmail.com i opisz problem (wraz ze zdjęciami wady).

  2. Reklamację rozpatrzę w ciągu 14 dni kalendarzowych.

  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana – wymienię produkt na nowy lub zwrócę Ci środki.


Wysyłka zwrotów

Adres do zwrotu i/lub reklamacji podam indywidualnie w korespondencji e-mailowej.
Koszt odesłania produktu ponosi kupujący, chyba że produkt był wadliwy.


Masz pytania?
Napisz do mnie na drivendesign.zamowienia@gmail.com – odpowiem tak szybko, jak to możliwe.